söndag 8 maj 2011

Latmask-Daschan...


Idag har jag inte gjort många knop! Henke har tvättat och vaxat bilen typ heeeela dagen. Jag har suttit och tittat på och umgås men fina Lillemor i solen. Jag har dock suttit i skuggan hela tiden, vill inte dra på mej några pigmentfläckar. Hade även solskydd 30 i ansiktet och bröstet utifall. Har sån känslig hy och värre äre som gravid har jag lärt mej. Men åh så fin bilen blev. Den ser ut som ny! Bengan kan han! Nu äre dag att sova. Klockan hann bli massa, snart över tolv...

P.S. jag har fyndat runt lite i uthusen i Skärsjö och fyndat 3 saker till balkongen som ska pertas snart. Visar er imorgon eller nå. Jag är toknöjd med fynden som kommer passa in såå bra. D.S.

Sov gott och ha en bra måndag!

1 kommentar:

  1. Vilken fin bil! En sådan skulle jag också vilja ha. Väldigt avundsjuk på din pojkvän! Är det 2.0 liters motorn också? SLURP!

    SvaraRadera