söndag 29 maj 2011

Impuls! Eller egentligen inte...





Berättade ju att jag fick en idé, en impuls på IKEA tidigare idag. Fast egentligen har jag varit sugen länge bara de att idag ville jag få de gjort. Nämligen att måla bordet i vardagsrummet svart. Lika som de i köket. En blogg jag läser (house of philia) gav mej idén för en tid sen. Och igår blev jag inspirerad av Anna & Jörgens kök. HERRE så fint de fått i sitt egenbyggda hus förresten. STOR eloge! Dom hade mörkt kakel, skiffer i metallic på nå vis i köket och de räckte för mej att ta steget att våga måla bordet mörkt. Jag gillar ju de så varför inte köra på de då =)

Nu har jag målat två gånger och känner mej nöjd! Brickan är från Skärsjös ena "bodar", orkidén från Sandra & Jimmy som jag fick på Valborg och kronar är många år och kommer från Fullerö en av de gånger jag och Johanna varit där.

Nu står de nya kuddfodral på min önskelista! ÅH, jag vill nu! Som de är nu och varit läääääänge håller bara inte. Örngott från MIO som är år gamla. Ne! Dax att surfas och flirtas med Johanna ;)

1 kommentar: