söndag 29 maj 2011

Söndag!



De är nå visst med söndagsmornar, tycker ni inte? Våran blev lugn och fin med frukost på sängen! Klockan stod på 09.15 men vaknade tidigare än så. Fönt! Kvart i tio åkte vi och hämtade upp Gran som behövde till IKEA. Inte mej emot =) Där bliv de lite shopping och fiiiiiika. Både köttbullemacka å kladdis. Redan klockan elva...

På IKEA kom jag på att jag ville göra en grej jag snart ska visa er så de var bara att åka till Flugger färg de, ögonaböj =) Resultatet kommer som sagt sen.

Nu ska jag snart baka en blåbärspaj som ska med till Hanna. Där ska de firas Mors Dag senare. Mamma kommer över och så. Jag fick en fin present av Henke imorse för jag är också lite mamma ;) Rosa urgulliga ballerina som jag hållt i ett flertal gånger. Han kan han, min Henke!

Nee, nu ska de strykas färg en vända till sen baka, sen fika! Hur har ni det där ute? Hoppas ni har en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar