torsdag 19 maj 2011

Fötter upp!


Vaknade precis efter min andra tuppis. Galet men jag är visst trött idag! Inga långa men skööööna tuppisar hare blivit. Skulle ha läst lite magasin men somnade. De blev lite sent igår och tidigt idag, plus massa info hit och dit! Igår hade jag en mysig kväll. Efter jobbat följde jag med Sandra hem på mellis innan vi igen samlades på jobbet för att åka till Långhundra och överraska Stefan & Karin. Stefan ska göra en tung och jobbig operation på måndag så vi alla kollegor (och hans familj som även är kollegor) åkte dit med supergod mat som Kenneth & Co stod för! En härlig buffé med massa delikatesser. Hoppas nu att allt går som de ska på måndag så Stefan blir frisk snart! Han är en riktig kämpe!!!!! Jag fick en underbar blomgrupp för att jag snart går hem som står på köksbordet och bara strålar! TUSEN tack för den!

Nu ska de kirras mat och sen har vi en grej på gång ikväll som vi ska iväg och grejja med! Mer om de kommer!

1 kommentar: