måndag 20 februari 2012

Tatoo på gång... igen :)

Nu har tankarna börjat snurra igen om att göra en tatuering. Precis som varje vår! Jag vet exakt vad jag ska tatuera men vet inte vart på kroppen och hur. Tanken är att skriva "av hela mitt hjärta" Bokstäverna A, E & H ska vara stora. Varför, vad tror ni??? Är sugen på att sätta den längst nackan/ryggraden eller handleden. Har läst på lite och efter ett tag och när man åldras blir tatueringen lite "hängig" så för att minska den risken vill jag sätta den där det minst blir så. Alltså inte på midja och mage mm. =)) Har ju länge varit sugen men ska jag nu våga ta steget...

3 kommentarer:

  1. Jag vill också göra en till. Men minns hur det gick sist! Vet dock vad jag vill göra....Men jag kommer nog vela flera år till!

    SvaraRadera
  2. Vad vill du göra? Ska vi inte gå å göra samtidigt... vaddå, gör det mycket ont?

    SvaraRadera
  3. Ont vet jag inte, men jag fick typ slicka London trottoarer efteråt eftersom jag knappt kunde stå. Men jag är ju å andra sidan en yr person :)

    SvaraRadera