måndag 13 februari 2012

Härliga sol =)



Loppan sover och jag kollar runt på nätet lite. Tanken var att vi skulle med Hanna & Noria till öppnaförskolan men vi hoppade över det. Jag ville bara vara hemma. Henke har haft Butler här hela helgen så det var skönt att bara vara hemma och fnula =) Tvätta och städa lite.

Nu har vi köpt en systemkamera!! Äntligen!!! Den är grym! Bilder kommer! Ska bara grejja ett program som fixar till bilderna lite så dom ryms på bloggen. Vi har lekt massa med den i helgen. Janen tipsade H massa igår på söndagsfikat också, bra för vi är verkligen nybörjare...

Igår hade vi fina Amanda här på besök. Alma gillar verkligen henne. Hon är inte blyg ett dugg. Amanda får bära och göra allt. Mys!

Idag ska vi till banken och skriva kontrakt och efter det ska jag kolla nya glasögon! Och hårfärg! Jag är såå less på allt just nu. Behöver en makeover =))))

Jag fyller år i mars och då ska jag önska mej presentkort på Kicks! Endast! Inga andra grejjer utan bara det. Behöver lite nytt och vill känna mej lite vårfräsch! Lite nya kläder, nya glasögon, ny hårfärg (kanske brun) och ett mindre midjemått, de blir bra det =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar