lördag 25 februari 2012

Förlovningsdag nr II...



Idag firar vi våran förlovningsdag nr II! Känns länge sen! Vad vi har hunnit med sedan dess =) Mysigt hade vi den 25 februari 2010! Checkat in på lyx-spa med behandlingar, fiiin mat och relaxområde som är svår att hitta bättre. Skumpa drack vi i massor (minns att jag blev helt fnittrig så mycket fick jag i mej) Ringarna hade vi testat och beställt några månader innan men ville vänta tills vi åkte i väg. De låg i vapenskåpet och jag var där och spanade in dem ibland.

Nee, för den som undrar, H gick inte ner på knä... attans va! Vilken karl. Ne, jag väntar fortfarande på de... =) Och han säger att det kommer... =))

Jag har förstorat min ring ett par millisar och nu sitter den perfekt. Kände redan då att den var lite trång och efter graviditet och så blev den inte direkt bättre...

Idag , eller igår redan fick jag fina rosor och i morse presenter på sängen! En rosa SVEA-munktröja (som jag länge spanat på) och parfym. FINT! Jag är riktigt bortskämd jag... ler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar