onsdag 22 februari 2012

Sitter på Hemnet...



Sitter och kollar runt på matbord till kommande hus. Du anar inte vad jag längtar till lite utrymme... Att ha ett matbord stort nog att många får plats (utan att först möblera om halva rummet som det är nu) runt det. Apropå runt vore det härligt med ett runt. På det viset ser alla varandra. Mmm, tåls att tänka på =)

Här är ett annat bord i mina drömmar. Det är från MIO och kostar inte alls jättemycket. Men ska vi ha 6-8 stolar till drar det genast i väg. Skåpet bakom vill jag också ha... ÅåÅåÅåÅå, får hjärtklappning av dessa bilder...

Har vårat hus inte en glasveranda äre bara för pappa & Henke att sätta igång. Jag SKA ha en veranda att hänga i sena kvällar på våren, sommaren, & hösten. Inreda efter säsong =)) Gärna som bilden visar, mer som ett vardagsrum än som veranda, om ni hajar...

Nu är lägenheten såld och kontrakt skrivet. Vi satsar på att vara på plats i Knivsta i månadsskiftet mars/april. Jag längtar till att kunna ha Alma på altanen, ta ett bad eller sitta i bastun och ha affär, bibliotek, apotek, fik, video, restauranger mm på nära håll. Sen tar det inte mer än 13 minuter in med tåg om jag saknar "stan". Härligt med Jannes hus är att de ligger 1,5 minuter från badet. Ojoj vad jag och Loppan ska hänga där i vår. Och vilken bränna jag lär få =) Hoppas de finns en bra lekplats där bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar