fredag 3 februari 2012

Nu skare bort...



Kort från i onsdags! Nu har jag snart slutat amma och nu kan jag börja dra ner på maten. Alla snacka om att "kilona bara rasar när du ammar sen" Mh, visst, dom första 11 kg försvann första månaden, sen ett par till följande men sen har det stått still. Och jag vet precis varför. Jag äter för tok mycket fika. Goofika varje vecka, flera gånger. Jag & Alma går långt med vagnen varje dag så skulle jag tänka på vad jag åt också skulle bara de ge resultat...

Sockerråtta yes I am!

På bilden är jag på g ner till Friskis & Svettis på ett medelpass som Emma höll i. Bra tempo och bra musik. Alma var hos PRO-tanterna som är barnvakt i rummet bredvid. Hon åkte gå-vagn när jag kom in efter passets slut =) Sliiiiitkul vare för de var så stora ytor att åka på... Inte som hemma direkt.

Ja, nu har jag vägt och mätt in mej. Har inte måtten här nu men vet att jag väger 63,5 kg och ska ner under 60 till min födelsedag i Mars. De är delmålet. Vill inte ha kärlekshantag någe mer som bild 1 visar!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar