måndag 6 februari 2012

Gott med pizza...

Mmm, gott med hemmagjord pizza... tror nästan jag var mätt i morse när jag vaknade =) Vi hade champinjoner, räkor och skinka på. Toppade med sallad och bea... Massa bea!

Idag har vi haft en skön morgon jag och Alma. Vaknade runt halv nio och sen har vi gått i pyjamas. Vi ska snart klä oss för en promenad. Ska förbi pappas/morfars jobb med fotografier jag framkallat som han ska få. Han har länge frågat om kort på Alma. Nu så äre grejjat. En liten förstoring i ram får han också.

I lördagskväll satt jag på blocket typ hela kvällen och spanade bänk, skänk. Vill ha en gammal och fixa till. Ha porslin i eller som linneskåp. Eller varför inte Loppnas kläder. Hur som hellst, det kom upp en fiiiiin i lördags kl 20.52 och jag ringde 21.05 och då hade den gått... billig och fin och i Uppsala... ARG! Men jakten fortsätter...

Hur har eran helg varit?
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar