fredag 10 februari 2012

Pyssel pågår...

Vilken morgon! Alma sitter på badrumsmattan och leker med en blompåse och har suttit där bra länge nu. Gullunge! Humöret hennes är inget bättre. Lite just nu men hon är arg på det mesta. Galen om jag försöker göra något annat än att leka, titta eller roa henne... suck! Men det går nog snart över... En fas =))

Igår åkte vi upp till Gränby och köpte lite pyssel på Panduro. Jag & Alma gick hem för pappa H skulle träna. Sköööön och kall promenad! Här ser ni en lite titt på ett par tavlor jag gjorde igår. Och fortsatte med idag. De ska sitta i Almas rum så småningom... Jag köpte fint rosa papper med prickar på, sidenband och en bra penna. Vi/jag köpte även träbokstäver (ALMA) som nu ligger på tork. Dom är målade i dimrosa och har även dom har vita prickar. Dom får ni se när som är klara...

Nu äre dags för Efter 10 och frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar