onsdag 2 maj 2012

1:a Maj...



Igår stack vi till Stockholm och ett outlet en sväng. Riktigt trevligt! Trots att vi var toktrötta och förkylda. H gick upp 2.30 natten till 1:a maj för att jaga och jag hade ett gallanfall mellan 4-6.30. Hade så ont att jag till o med började fundera på ambulans. Men vem skulle ha tagit Alma. H hade ju mobilen på ljudlöst och Janne & Amanda var ju borta på Valborgsfest. Och mamma skulle upp och jobba. Men hade jag ringt Hanna hade hon kommit på två röda, det vet jag, men som tur var så släppte det så småningom. Tog en morfin tablett och gick fram och tillbaka i vardagsrummet kallsvettandes. Var länge sen sist. När jag var gravid och en gång när Alma var sju veckor... Har lite ont i magen än, alltså typ träningsvärk x 100 men annars mår jag bra. Orkar inte söka för det igen. Sist kollade jag upp med ultraljud efter gallstenar men orka... Roligare kan man ha. Jag vill hålla mej ifrån Kirurgmottagningen nu när sjukdomen min håller sej lugn... 

Köpte att par söta puma skor till Loppan för 170:- Skor och skor, mer som tofflor. Hon kan ha dem snart och ska alltså inte ha den sen när hon kan gå. Hade velat ha ett par till mej själv med men hittade inga i min storlek...

1 kommentar: