lördag 5 maj 2012

Blomster...


Host, snyt och Ipren-familjen säger godmorgon Lördag! Tråkigt väder vaknade vi till idag, jag och Loppan. Pappan i familjen försöker fånga råbocken... fattar inte vilket tålamod han har. Ge upp =) Men vi har ju alla våra intressen. Jag skulle ALDRIG i mitt liv gå upp kl 2.30 (lång restid) för att sitta och frysa i ett regnigt dike... Men han förstår ju inte att jag kan trängas på inredningsmässor, gallerior eller möbelaffärer så så äre.

Nu har förkylningen greppat tag i oss ordentligt! Jag blir snart galen. Somnar med huvudvärk. Och vaknar med huvudvärk. Hostan ska vi inte tala om. Jag har dunder hostmedicin men den blir magen aaaaarg av. Bara skit, jag vet, sorry!

Ikväll får vi iallafall mys-besök! Dom törs fast vi är krassliga! J, M & T kommer redan vid fem så vi hinner hänga länge! 

Fredagsmiddagen blev MAX igår (ingen orkade laga mat) och vad ligger inte där bredvid om inte Plantagen =) Jag "fick" typ 9 minuter där och hann slänga i flera blommor i korgen på den tiden... Fina rosa rosor till dukningen ikväll bland annat...

3 kommentarer:

  1. Och pappa är ju aldrig rädd för bassilusker han heller!
    Krya på er. Kan det vara så att det är lite pollen också, som förvärrar? Ska vara värre i år än på länge. Jag undrar om det inte är det jag har och som gör Noria röd i ögan.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vettu, jag börjar undra! Tror det kan vara så! Kliar i hals och ögon + förkylning. Brukar du vara känslig? Inte jag vad jag vet... Kom ni om ni vågar och hinner!

    SvaraRadera
  3. Men vettu, jag börjar undra! Tror det kan vara så! Kliar i hals och ögon + förkylning. Brukar du vara känslig? Inte jag vad jag vet... Kom ni om ni vågar och hinner!

    SvaraRadera