torsdag 24 mars 2011

Tack alla fina!


Då var man ett år äldre då... Men har fortfarande "några" år kvar till trettio, hihi! Jag hade en trevlig födelsedag. Henke sjöng för mej 04.50 på morgonen och då fick jag en smärre chock. Han är galen! Fick inte en chock av skönsången utan av presenten! Nu ni... ska de bli körkort av! Jag fick en massa körlektioner! Så hål er undan Anderssons-trafikskola-bilar i april och maj =) Efter att sovit lite till åkte jag till jobbet. Träffade Stefan på eftermiddagen en snabbis, de var kul. Hoppas han blir bättre snart!! Efter jobbat blev de restaurang och Gränby. Sen hem och vila! Hanna kom förbi en snabbis med bioform balans piller till mej som jag redan idag har börjat med. Tack snälla! Kanon för min dryga mage. Den har en daglig dos av mjölksyrebakterier. Ska bli spännande och se om jag märker någon skillnad. Av Fam. Fornhem fick jag och mamma biljetter till UKK och Solsidan-Mias- Dungkåt och hur helig som helst på söndag. Urkul! Av presentpengarna av Lillemor & Magnus föpte jag Leilas senaste kokbok. Den läste jag i hela kvällen i sängen igår så jag blev hungrig. Kul att jag nu har båda. En för bakning, en för mer matlagning. Tack för alla sms och samtal till mobilen under dagen!! Nu är det dags för promenad i solen. Synd att de blåser storm bara!

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott Carro!!
    Kramar från Eskilstuna!! :-))

    SvaraRadera