onsdag 2 mars 2011

Perfekt!


I lördags var vi hemma hos Lillemor & Magnus och blev bortskämda med god mat och trevligt sällskap! Man känner sej verkligen omhändertagen där. Mysigt! De var kul att träffa Annika, Jonne, Samuel & Noah med. Sist vi sågs slutade de med att jag åkte till Eskilstuna sjukhus med gallanfall. Jaja, hur som. Sven-Erik, Ingrid, Jakob & Maj var också med å kalasa. Jag fick en klockren förtidig present av Eskilstuna. En gravid kula. Kul för jag hade ingen! Och i min favorit färg också. Tack så mycket! Den har jag redan börjat använda och har den även idag hemma. Nu börjar de bli lite gravid saker till samlingen. Av Hanna fick jag magolja (jättesnällt) som ska motvärka bristningar för ett tag sen som jag också använder flitigt. Sen finns ju även folsyra, järn alltid hemma. Och lite mer lakrits än vanligt, blink...

2 kommentarer:

  1. Läste du om folsyra i UNT idag?

    SvaraRadera
  2. Alltid så mysigt att träffa er!! Skönt att gallan höll sig lugn denna gång =) Hoppas vi ses snart igen! /Annika

    SvaraRadera