onsdag 30 mars 2011

Hoppar!


Igår kväll var vi på en husvisning men nee, vi hoppar! Att de alltid ska vara massa strunt med de hus vi tittar på! Den här gången vare lite besiktningsanmärkningar som min ingenjör inte gillade, kallt och dragit trots att de eldade, två-kammar-brunns avlopp (såå dtygt att behöva tänka på tömning mm) och lite för litet. Men annars vare fint! Precis i min stil men så kan jag/vi få det överallt så de ska inte få avgöra. Nee, vi hoppar helt enkelt. Vi har nog med projekt den kommande tiden. Vildingen i min mage tex =) Här ser ni de senaste köpen. De gjordes igår. Spjälsängsskydd, filt, snuttefintar med getingar, coola jeans, två vita bodys och lakan till sängen jag håller på att måla för fullt. Tack Hanna & Co! Den kommer väl till pass! Idag ska det storhandlas. Fy f*n så tomt de är hemma i alla skåp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar