tisdag 29 mars 2011

Hungrig jämt...




Bild 1: Mellanmål är nåt nytt här hemma! Äter jag inte något mellan lunch och middag vill ingen vara med mej =) Jag är hungrig var tredje timme typ. Mellanmålet denna gång bestod av en apelsin, vinbruvor och en bit choklad...

Bild 2: När jag slår upp mina gröna på morgonen är jag redan hungrig. De är också nå nytt. Jag är precis som pappa. Blir inte hungrig förrän efter någon timme vaken. Tror inte jag minns att han åt frukost alls dock. Frukosten på bilden var i torsdags innan Henke åkte till fjällen. Han tror man får utslag av frukt i mat/fil så inget sånt åt honom men jag tycker de är vardagslyx...

Bild 3: Middagen från igår. Marinerad fläskkotlett, sallad på rucola, tomat, gurka och feta. Grillad majskolv och fyllda champinjoner med ädelost som smält i ugnen...

2 kommentarer:

  1. Höru måste ju få se hur lampan blev!!!

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Underbar blogg du har
    Vi försökte hitta din kontaktuppgift på din sida men inte lyckats.
    Vi önskar att med dessa enkla rader, informera dig om att vi finns.
    Vi formger och importerar vackra och klassiska möbler och belysning från Kina och Mellan Östern i en tidlös och passionerad blandning.
    Vi försöker tillfoga de Svenska hemmen en extra dimension, ”Den passionerade Orienten till det stilrena Svenska hemmet”.
    Titta gärna på vår webbsida www.mishmish.se och rekommendera den om du hittar något intressant.

    Kontakta gärna oss om du undrar över något.

    Med vänlig hälsning//
    Mishmish AB
    Mathilda, Lisa, Aref

    SvaraRadera