söndag 27 mars 2011

Me is going tjock =)


Här kommer en magbild många varit på mej om! Jag har nu gått mer än halva tiden... Nice! Och lite lärrit! Fast de sist nämna börjar bli bättre. De var mer lärrit i början. Nu har vi båda hajat och är helt med på galoppen =) Jag mår oki. Börjar känna att magen "är lite i vägen". När man knyter skor och jobbar med varuupplock och så men annars funkar allt som vanligt. Får lite sammandragningar när jag går fort och jobbar med tunga grejjer. Jag är tack och lov inte lika dötrött som förr. Mumsar på järn varje dag också. Smörjer magen med olja jag fått av Hanna varje dag. En bristning på 1.5 cm sitter på min höft trots allt mitt slit med oljan =) men vem sjutton bryr sej egentligen. Inte jag och inte Henke, ler. Jag byter gärna lite skavanker mot en bebis!! Sparkar gör knoddas mest på förmiddagar och på kvällen när jag lägger mej. Mest så jag känner men snart kan nog Bengan också få en känga ;) Nu ringer köksklockan... dags att ta ut de jag har i ugnen... Ses!

1 kommentar:

  1. Hur fin som helst Carro! Nu kommer det gå fort! Njut av ditt välsignade tillstånd, man saknar magen sen =) Kramar från oss i Etuna!

    SvaraRadera