onsdag 9 mars 2011

Fnular...





Fnular betyder funderar för den som inte visste =) Jag har så smått börjat fnula på hur min födelsedag ska firas. Jag och mamma ska som vanligt fira ihop då de bara är några dagar emellan våra födelsedagar. Mysigt tycker jag! Hon ska stå för godsakerna och jag för maten. Blir en buffé i år med massa gott. Smal-mat och nyttigt ska de bli. Men vilka ska komma med vilka. De är lite trixit när familjen är så delad. Men de brukar lösa sej, tur att alla funkar OK ihop så de inte blir krig om några måste komma samtidigt. Idag hare varit en lugn dag. Haft lite ont i magen så de har varit skönt att vara ledig. Fixat lite i klädkammaren och kört en maskin men de är väl allt. Kollat lite på TV4 play. Jo, grejjat lite i klädkammaren har jag också gjort. Nu ryker Henkes studio. Inte bara för att vi behöver utrymmet till kommande bra-att-ha-saker utan också för att han sällan sitter där. I drygt två år har han haft de helt för sej själv (fast vi hela tiden behövt det till annat) så jag känner mej inte jättetaskig. Nu ska de bli hyllor och ordning och reda där inne. Visar er när de är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar