söndag 20 mars 2011

Kidnappad!





Igår blev jag kidnappad av min Älskling vid jobbat klockan tre. Brotom vare! Jag hade ingen aning var vi skulle och var nästan lite kinkig över de =) Snacka om kontrollbehov. I bilen bjöds jag på risifrutti och en banan. Han känner mej =) De bar av mot Stockholm, Arlanda (de går en väg över skogen dit från jobbet) Henke skrämde skiten ur mej när han svängde av in mot Arlanda, terminalerna! Jag började nästan få hjärtklappning och kinkade att "jag vill inte flyga" "jag jobbar tidigt på måndag" Men de var bara en fuling. Vi åkte ut därifrån igen, phu! Vidare in mot Stockholm. Han körde en annan väg en vad vi brukar så jag tappade bort mej. Satt mest och försökte minnas om vad jag tjatat om att jag vill göra. Men till sist var vi framme! JIHOOO! Outlet i Barkarby! Jag pekade och provade och Henke betalade. Fiiiint! De var den konstig känsla men ak så kul! Visar er vare blev vid senare tillfälle. Mat käkade vi på en restaurang i min smak. What a day...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar