fredag 1 juli 2011

Vaaarmt!


Dagens mage! Sitter här hemma, klockan är lite över nio och CSI är på tv. Henke är iväg och käkar med grabbsen. Dom är så söta, han-klubben =) Dom träffas en gång i halvåret och pratar viktiga saker. Bara de att 75% av dem ses flera gånger i veckan, jaja!

Idag har jag varit på stan med Norpan (amanda) i fyra timmar. Jag trodde jag skulle kollapsa på vägen hem från bussen. Fötterna värkte och ögonen ville bara sova en stund. Vilket jag fixade ca 3 minuter efter att jag kom hem. Skönt!

Nu har jag precis ätit en knäckebrödsmacka med massa ost. Jag gör som pappa, tjockare lager ost än macka =) Ska snart ta mej en piggelin som efterrätt.

P.S. har lite sammandragningar. Jag har haft de hela veckan av och till men ikväll tycker jag de är längre, oftare och känns mer neråt. Men bebis är så klar så varsågod, de är bara att komma...

3 kommentarer:

  1. Nähä du, nu säger du till knoddas att stanna inne några dagar till för ja räknar med ditt stöd på söndag o min första "Må bra" stund ;)men sen e han/hon såååå välkommen att titta ut så vi får träffa de lilla livet :D

    SvaraRadera
  2. Ja, nu kan bebisen komma- vi orkar inte vänta längre :)

    SvaraRadera
  3. Barnen har skrivit till tidningen också, sommarhälsning till bebisen...

    http://www.direktpress.se/uppsalatidningen/Aktuellt/Webbfragan/Vem-i-Uppsala-vill-du-skicka--en-sommarhalsning-till/?commentok=1#articleComment

    SvaraRadera