fredag 1 juli 2011

Gold!


Senaste dagarnas shopping! Jag har ju alltid gillar bus (brun-utan-sol) så varför sluta bara för att jag är trött och gravid =) Berättade ju att jag köpt en i sprayform som i skrivande stund sjunker in på benen. Får se imorgon när jag vaknar hure ser ut...

Åhléns hade halva priset på Dove så en sådan kom med hem idag. En hudkräm med lätt bus. Den har jag aldrig använt men lika där, den är på armarna nu så hoppas den är bra!

Redken hårinpckning är ju shoppad. Den är en sån sak jag köper ny när den tar slut. Men denna gång blev de en annan färg/sort/serie. Al soft heter den och ska vara bra mot slitet hår. Fick med en liten flarra leve-in-conseler av frisören som är i samma serie. Ska bli kul att testa. Den ska ge massa skimmer lovar den... De låter ju inte så tokigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar