onsdag 27 juli 2011

Shopping!




Här om dagen tog vi oss en sväng till Thuns (en affär mitt ute i skogen) och där kunde jag inte motstå ett par blåa Converse till Alma. De fanns rosa men blåa fick de bli! Hon kommer bli grym i dom om några månader!

Ett armband till min lur slog jag till på igår på Gränby. För så småningom ska jag börja power walka och då behövs de bra musik i ögonen. Sladden räcker inte ner i vagnen så de här blir kanon!

Pappa Henke shoppade massa fina kläder till bebis också. Allt i rosa och flickit nu när vi inte behöver köpa vitt och grått.

SEN!! TACK TACK alla snälla för urfina presenter! HERRE vad vi har fått fina saker! Jag ska visa allt vid tillfälle! Men ni har varit underbara, Mamma, Hanna med familj, Annika med familj, Lillemor & Magnus, Rosa & Larsson, Janne & Amanda, Gran, Johanna, Therese. Hanna har varit så snäll! JAg fick amningste och lasagne dagen vi kom från BB och en fin boddy fick Alma på namnsdagen till och med! De var Christina härom. Gulligt! Och inte tala om alla braiga svar på mina funderingar, tack för de syrran!

Vaken bebis här, återkommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar