torsdag 7 juli 2011

Idag, ingen bra dag!






Tur att jag bara varit hemma och innanför lägenhetens väggar idag! Idag har inte varit en bra dag! Ska inte plåga er med de. Imorgon är nog en bättre dag! De har inte rullat många tårar alls denna graviditet men jag börjar nog bli lite trött och spänd...

Visar lite bilder från gårdagen. Henkes pappa + sällis, syster + man kom på mat. Riktigt mysigt! Jag hade gjort en paj som tack och lov räckte. Går åt lite mat när Martinells sätter igång =) Efter maten åt vi tårta med jordgubbar och blåbär. Tror jag åt så jag höll på att spricka...

Imorgon är det bedömningsavdelningen (95/96) på Akademiska som gäller igen. Redan kl åtta. Då ska jag ligga i en CTG-maskin, kolla mitt tryck, ta blodprov, lämna kiss, bli undersökt av läkare och få besked om hur de blir. Vill veta. Inge kul de här å bara gå runt och inte veta nånting om nåt. De gillar inte mitt kontrollbehov ;) ;/

2 kommentarer:

  1. Spännande!

    Kanske kan de göra en hinnsvepning när de ändå undersöker imorgon?

    SvaraRadera
  2. Grattis älskade syster. Vi ser fram emot att träffa lilltösen så snart ni orkar.

    SvaraRadera