onsdag 6 juli 2011

Havandeskapsförgiftning/Specialmödrarvård




Ja, jag vet, ingen uppdatering på ett tag! Jag har inte orkat! De har inte kommit någon bebis! Men jag utreds för havandeskapsförgiftning på Akademiska Sjukhuset. Bjuder på lite bilder därifrån. Var där igår och ska dit på fredag igen. Barnmorskan på Åsrta märkte att mitt blodtryck höjdes rejält men inga andra symtom har jag. Vad jag vet. Ne, inge, yrsel, kräkningar, ont i magen, flimmer för ögonen, ont i magen, jättesvullen. (lite men de är väl alla gravida i vecka 37/38)

Hur som helst, jag blir igångsatt till helgen eller nästa vecka! Ingen med högt tryck får gå fulla 40 veckor. Att allt kommer nu då!?! Första 8 månaderna var ju toklätta.
Men vi är laddade och klara så de går de här med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar