måndag 15 oktober 2012

Rosa/lila...


Jag hann upp en snabbis på Myrra i lördags innan jag & Loppan drog ut till landet till pappa H & Farfar. Ja, vi träffade ju Lillemor, Magnus, Annika, Jonne, Samuel & Noah med för den delen. Mysigt!! Med mej därifrån fick jag en härlig ungssäkerform i ljuvlig plommonlila färg. Passar min lilla rosa perfekt. Kan se mej en blåbärspaj där i. Fint! 

Ikväll gick min form sen tidigare sönder så nu känns sen ännu bättre att äga denna =) Vi hade lag morötter i den och körde i ugnen lite innan vi skulle dit med frysta potatisklyftor. Men när vi öste i dem så sprack formen. Med en riktig knak! Lärrit! Den var också fin. Från Åhléns eller Hilma, minns inte. Jaja, nu har jag ju min lila...

1 kommentar:

  1. Har du inte laddat ner Wrapp än? :) Tror jag skickade 100 kr på EM till dig därifrån och där hade de superfina små syrenlila skålar i hjärtform.

    SvaraRadera