måndag 15 oktober 2012

Kakburk...


Tänk vad man kan inspireras av saker man ser. Idag har jag & Johanna gjort Sthlm hela dagen. Såå mysigt! Vi åt långlunch (buffé på pizza hut) och fikade innan vi åkte hem. Ja, lite mätt är jag än =) Hursom, inne på Lexington såg jag fina burkar med söta etiketter men istället för att betala 200:- så ska jag göra egna. Hemma i skåpet fanns det fina burkar så nu ska jag bara limma dit ett fint papper och skriva nå passande...

Almas favorit kakor btw. Hon får en varje lördag och uttrycker sej alltid "mmmm" men nöjer sej med att smaska ett tag innan kakan kastas. Inte direkt som sin mamma där... ; )

Ni som känner mej vet ju att jag älskar rosa men tror jag är sugen på ljusblå, gärna prickit eller rutigt papper till mina burkar... men vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar