måndag 8 oktober 2012

Fyris färg...



Idag blev det en sväng till Fyris färg vid Chilli för tapetspan! Jag har bestämt mej för en murrig tapet i sovrummet! På den nedre bilden gillade jag den vänstra tapeten skarpt. Meningen är att ha den bakom sänggaveln. Inte jättedyr men dyr från Intrade. Den övre är från samma leverantör men betydligt billigare. Men inte lika cool. Hittade ett par från Midbec med men de visar jag när jag hittar bra bilden på dem. 

Nu drar jag ner till Ica snart och hämtar hem ett Ikea paket som ligger där. Köksluckefronten till mitt skohylle byggen har kommit. Ett par kökssvampar ska med hem med för jag måste betsa klart skivan som ska ligga på. Konsoller till själva upphänget (innuti så det inte syns) har min ingenjör räknat på å köpt på Jula redan. Nu fattas bara lägenheten =)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar