fredag 5 oktober 2012

7 nyanser av rosa...


Det här med rosa är inte en lätt grej. Jag är lite petig med nyanser. Har lärt mej av ett misstag. Målade nämligen en vägg i förra lägenheten i en fiiiin brun, nougat, mullvadfärgad kulör en gång men den skar sej såå mot kaklet i köket. Det var grått men blev grönt ihop med väggen. Hade så svårt med det att jag målade över läggen... ni skulle ha sett. Inte snyggt...

Men vad jag nu ska ha rosa till ska ni snart få se! Jag har fyndat! =) Och, ja, det är till Loppans rum.

Ikväll har vi varit utan pappa H som fick dra iväg på en after work med sitt jobb. Sovmorgon fick han också så nu jeeeeeelar =) Jag har varit så bortskämd under dessa dagar så jag ville gå igen lite. 

Såren och magen känns lite bättre! Den större i naveln vill inte riktigt läka men jag håller koll på den. Rött och savar lite...

Just det, under färgproverna ser ni vårat nya överkast som snälla Janne precis hämtade på Ica till mig. Coolt att man kan hämta paket mitt i natten typ. Ellos hade 40 % på valfri vara så jag slog till. Ska ha den i/på min nya, kommande soffa som vardagsskydd... Påminner om den i sovrummet från Hemtex med kostade tre ggr så lite. Me like! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar