söndag 8 januari 2012

Söndag, trött, spanar resa...

Två av tre sover! Alma har sovit lite kasst i natt så jag förstår om hon är trött... jag har precis ätit pannacotta till frukost (!) och blivit pigg. Får jag liv i familjemedlemmarna snart åker vi över till Hannna där pappa är. Vi får se...

Jag passar på att spana resa under tiden. Ja, jag borde också sova men vet av erfarenhet att när jag väl varvat ner och nästan somnat, eller somnat vaknar Alma.
Bilden är från någon sommar sen. Förra tror jag. Inte den som var utan den innan. Jag är ganska brun och det var jag inte i somras. Vågade inte dra på mej pigmentfläckar pga graviditeten.

Vi funderar vidare på vart vi vill åka. Följer kanske Camillas råd och åker till Rom. God mat, lagom varmt, inte allt för långt bort, mycket å se osv. Kruxet är att vi har presentkort på Resia så det begränsar lite. Men de har mycket så något hittar vi nog...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar