måndag 30 januari 2012

Åke 60 år!!



I lördags firade vi mammas fina Åke 60 år. Vi blev först bjudna på snittar & champagne. De är gooootttt med champagne!!! Sen väntade de middag på Le Parc. Jag valde tagliatelle med oxfilé. Underbart gott vare. Till de gott rött. Vågade inte dricka så mycket trots att jag inte ammar men ville inte riskera bli på lyset =)) det var ju eeeevigheter sen jag drack...
Efter middagen blev det tårta hemma hos Åkes dotter Camilla m. familj. Vi blev vittnen till Imres första steg!!! Gull-unge! Bara 11 månader! Duktig kille!
Tårtan var god å thet satt fint! Avis på muggarna. Dom ska jag spana på nästa gång jag är på stan... Vid åtta gick jag & Amanda hem till fålhagen där jag & Loppan sov. Pappa H hade ju jobbarkompisarna hemma på fest, läs röööööjparty, på kvällen/natten/morgonen. Jag fick en smärre chock när vi kom hem på söndagförmiddagen men det är en annan historia...


1 kommentar:

  1. Men shit, hur ser jag ut. Eller rättare sagt, vad sa Camilla som fick mig att se ut som om jag sett ett spöke?

    SvaraRadera