fredag 26 mars 2010

En klänning hit eller dit...


De kommer ju bli en del 30-årsfester detta år, och de flesta i sommar så jag bunkrar upp med lite klänningar. Man kan ju inte gå naken =) Funkar den här fint blir de den som sitter på när min Darloo blir 30 år. Även den från Bubbelroom! Nu ska sängen intas. Har haft en mysig kväll hos mamma på hennes jobb. Jag och Johanna käkade taco tallrik där och bara möööös! Grattis mamma på födelsedagen!! Får se när Henke kommer då, after work med jobbat. Han sa själv att han inte skulle bli sen utan att vi skulle nog hinna fredagsmysa lite... eller hur tänkte jag! Ingen Henke hemma nu och läggdax äre =) Tänker på Janne, han är kvar på Södersjukhuset och lider! Stackars!! Åker dit så fort vi får, ev onsdag! Kraam och godnatt mina vänner!

1 kommentar:

  1. Du, jag kommer och rotar bland dina klänningar sedan, när det närmar sig dop och bröllop för mig. kanske får man låna något fint!!?? Om man är snäll.....!

    Schysst att du erbjuder dig att ta barnen när vi ska på bröllop. Jag lovar at återgälda det när ni får barn. Då ska jag också boka upp mig långt i förväg för er skull, mitt i semestern. Och knölar jag så påminn mig att du gjorde det för mig!

    SvaraRadera