tisdag 2 mars 2010

Dagens shopping II


På spa behandlingen gjorde ju jag en ansiktsbehandling. Jag fick beröm för min hy, den mådde bra. (trots att jag somnar med smink allt för ofta) men de sa jag så klart inte till hudteraputen =) Hur som hellst behövde jag fukt, massor av fukt. Man vill ju inte bli rynkig tänkte jag så jag gick in på Kick idag och pratade med en duktig och gullig tjej där. Hon sa att de fanns en dålig för 85:- en OK för 199:- och en jättebra för över 300:- Gissa mina vänner vilken jag kom hem med?!?! Jaa, den AP dyra men braiga ansiktsmasken från Biotherm. Men tror ändå till mitt försvar att man ibland får var man betalar för...

2 kommentarer:

  1. Nä nu du, gick du in på Kicks??? Nu blir jag besviken!!! Har du inte lärt dig att de e bara Åhléns som gäller!!!!;)

    SvaraRadera
  2. Får du komma och låna badkaret någon gång då, och ligga och mysa med masken!

    SvaraRadera