onsdag 10 april 2013

Tallrikshylla & korvfingrer...


Ja, det är mina korvfingrar =) Nu har dom också blivit svullna. Precis som hela jag. Fötterna ska vi inte tala om. Det är lite bättre direkt på morgonen men bara jag rör mej lite så kommer det... 

Idag borde jag vara utvilad men icke. Alma sov tyst som en mus i natt till kl åtta i morse då hon kom tassande in till vårat sovrum med mysfilten och en napp i munnen och en i handen. Gäller att vara garderad =) Älskade lilla! 

I förrgår var vi på IKEA och handlade MASSA till Henkes jobb. Riktigt kul att shoppa loss med andras pengar. Ne, faktiskt, vi tänkte till på allt och höll ekonomin nere. Det är ju H som är platschef och ansvarar över pengarna. Jag fick syn på en hylla på köksavdelningen som är på pricken lika min jag gjort till hatthylla. Eftersom hall och kök sitter ihop var jag bara tvungen att köpa den till oss. Den ska alltså upp vid matbordet och Mateustallrikarna ska få vara uppe/framme. På krokarna ska fina muggar få hänga men vill inte ha lika så nu ska det samlas på muggar... Kul att köpa på semestern eller så... Hyllan är inte en tallrikshylla så en liten list ska idag målas och limmas på. Så får dom luta mot den och väggen. 

Ni ska få se!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar