tisdag 7 augusti 2012

Vardagsrum...







Jag har precis nu lagt upp hur jag vill ha det i nya vardagsrummet för min ässling. Passade på när han var djupt inne i en film, en favorit film =) nedå! Men vi var och kollade på soffor idag. Vill inte ha som alla andra. Soffa, mörk, med divan... Ne, vill hitta på nå annat fast praktiskt och slitstarkt i skön stil. Inne på en vanlig soffa (ektorp svart) och två lösa schäslonger (oxå ektorp). Lite soft, lite avslappnat! 

Vi får se.. min kombo skulle kosta 8085:- för att vara exakt... En sak som är säker iaf... sofffan ska vara svart! 

Ena bilden visar ett coolt sätt istället för soffbord. En gammal låda. Hanna & Janne har så på sin altan och de vill jag ha i mitt kommande vardagsrum!!!!!


bilder från sköna hem & google (house of philia)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar