fredag 17 augusti 2012

Från svart till vit...


Jag är inne i en vit period! =) Målar det mesta i vitt just nu! När jag målar alltså... Den här krukan är köpt på en semester för några år sen i en underbar butik i/på Orust. Strämstad om jag inte minns fel. Den var vit då men har varit svart ett tag tillsidag då den blev vit igen... Ja, hur orkar jag! Men en bra anledning till att inte kasta när jag tröttnar utan att göra om sakerna. Tummen upp!

Ikväll är killen i familjen på taklagsfest! Undra jag vilket skick han kommer hem i jag... Vi har blivit lovad utflykt imorgon så vi får väl se... hihi! 

Alma har varit glad ikväll. Pratat och hållt låda! Vi tog en sväng till badet, lekparken, kiosken och avslutade kvällen i badkaret. En mysig fredag!

På Ica var jag bara tvungen att köpa en ros nu medans det är går. Snart är det hyasinter som gäller...

Ha en bra helg allihop!!!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg, massor med inspiration och så har vi precis samma smak :)
    Vad målar du med för färg?
    Kommer gärna tillbaks hit.
    /Klara

    SvaraRadera