lördag 11 augusti 2012

3 x nytt...




Igår vare löning! Känns ovant men jag har faktiskt jobbat lite =) Vi på Ica får lön den 10:e så som sagt, igår klirrade det till. 90 % åkte in på vårat sparkonto men det blev lite till Loppan på stan igår. 

1: Sami sover. En bok Alma gillar. Förstår allt! 

2: Lära gå skor... Hade såklart bestämt mej för Kavat men Alma har inte fötter för sådana! Hon har påtok för smala och små fötter. Det fick bli ett par Smart Fit. Tokbra säljare på August Johansson!

3: En rosa postlåda som kan fyllas med post till liten. Hade en idé om att vi kan lägga ner "myslappar" med jämna mellanrum. Typ lördagmorgon... Åka till fyrishov, åka till leksaksaffären, åka till 4H mm. 
Givetvis när hon blir lite äldre!


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Leka i Knivsta tror jag. Vi saknar pappan!!! Tror jag ska köpa Thai  take away (slarvas såå med maten nu när jag är själv vill jag lova. Åt jag middag igår?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar