fredag 20 juli 2012

Sovrum...




När vi flyttar SKA jag ha helteckningsmatta i sovrummet. En mörk, lurvig grå. Som på hotel. Heeeeelt galet för i förr, förra lägenheten fanns det sådana (fast äckliga original) som jag bara hatade. Fast de var gröna och trasiga. Nu snackar vi mjukt och skönt... 

För er som är nyfikna så hittar vi inga hus som passar oss i läge eller budget. Alla hus som har nåt ligger över tre millar och ändå grejjer som behövs göras. Jag har fått nys på ett par lägenheter som är stora och fina. Nästas som hus. En på över 100 kvadrat men 2 badrum & 2 balkonger så nu återstår det att övertala H lite till. Han är redan lite med på noterna. Jag menar att vi hinner hus. Vi är unga. Vill inte köra något som känns sådär och heller inget som är för dyrt. Vill kunna leva (och shoppa) kunna åka till fjällen och resa utomlands, kunna skaffa syskon till Palmis så småning om... ja ni hajjar. Jag vet att jag trivs i stan men förstår om H vill pula i ett garage men det hinner vi... Vi får väl köpa en billig sommarstuga han han ha ett garage vid och åka till =)) 

Hus som... visning söndag och det ska jag & Loppan inte missa!

1 kommentar: