måndag 2 juli 2012

1 årsdagen närmar sej...


Jag har så smått börjar grejja med Almas kalas idag. A själv är på sitt sämsta humör. Nu ligger hon i sängen och sover men inget är riktigt kul idag. Varit en intensiv helg tror jag. Först Skärsjö sen Bromma. Och lite morfar där i mellan. Vi skulle ha träffat Camilla och killarna idag men jag hoppar det. Inge kul med en gnällgris... 

Listan är lång som ska inhandlas idag på Willys. Massa gott ska med hem men vad säger jag inte. Vet att fler som läser kommer så det håller jag lite på =) 

Jag shoppade nya skor igår på XXL i Bromma Blocks som ska invigas idag. Nu ska ja komma igång med joggingen igen! Så det så! Bäst det när sommaren kommer men massa kalas. Får ju inte glömma H som fyller på fredag bara för fokus ligger på Loppan ; ) 

Nu ska jag äta lunch med Janne som kom hem från en resa i natt. 

See U...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar