fredag 20 juli 2012

Sol & bad...


                   (på allvar alltså, Loppan tittar på de andra barnen mellan benen)

Vi som bara skulle hämta posten så hamnade vi här. Inget som Alma hade något emot direkt! Hon vill ut och simma som de andra barnen och blir arg. Jag bara inte kan bada... är en riktig strand-loppa! Hon har börjat resa sej från sittande men är fortfarande lite skraj och vill ha någon/t att hålla i. 

Jag har hämtat ut tabletterna jag inte trodde jag behövde men idag har jag ondare i revbenen. Läkaren sa iofs att kurvan vänder runt dag 4-6 men jag pallar inte ha ont. Va lite rädd för hur min mage skulle reagera men det verkar funka. Och jag har mindre ont! Skönt! Alma är lite gnällig för att jag inte kan bära runt med henne men det är bara bra det kanske ; ) 

Nu ska det städas och grejjas lite medans liten sover. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar