fredag 15 april 2011

Sthlm shopping...




Igår for Jag & Sandra till vår huvudstad och myste i vårvärmen och solskenet! Vilken dag! Vi åkte 10.00 och kom hem vid 18.00. Mååååånga kilometer blev de innan vi var klara. Vadå, åka tunnelbana när man kan gå! Men både färdkost, lunch och glass så stod vi oss bra! Energin fanns där hela tiden =) Här ser ni delar av de jag shoppade:

Två toppar från Vero Moda. En svart och en rosa. Båda passar perfekt till stora magar. Ska bara sy "flikar" i midjan på en rosa så sen kan jag växa massa =) Den svarta har massa utrymme...

På panduro hittade jag fint papper, band, färg och ägg som ska fixas till...

Min hy vill inte riktigt som jag så från Apoteket fick jag med mej ny ansiktskräm och tvätt. Hoppas de gör susen! Vill inte se trött och tråkig ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar