måndag 25 april 2011

Balkongplanering...




Hanna och Janne har ofta små projekt på gång på deras trädgård eller altan och de smittar va sig! Nu ska jag (och Henke) bygga eller köpa en färdig spaljé till ena kortsidan på balkongen. Vill helst inte köpa den färdig för då är väl virket impregnerad och då går inte att måla. Vill ha en som är 1,8 meter hög, svartbetsad och ganska tät. På där ska jag sätta värmeljuslyktor och små krukor med örter. På så vis får vi lite insynsskyddat också. Nyss har jag oljat in möblerna som Henke ställde ut här om dagen när jag jobbade. Jag oljade och Henke lagade mat, de kallar jag jämställdhet =) Dynor köpte vi förra året men lite nytt piff ska fixas. Lyktor och blommor ska jag kolla på på Plantagen där jag har presentkort som jag fick av snälla Janne när jag fyllde år. Semester blir det väl inte så mycket av i år så fint på ballen blir kanon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar