torsdag 7 april 2011

Liten titt...


Henke sa "ja, de här kan man ju pyssla med en helt vanlig torsdag" Jag bara instämmer! Vi blev båda mycke nöjda över resultatet. De är en stor skillnad på tapet och målad vägg. Nu känns köket nytt och fint igen! De lixom såg så slitet ut förut. Jag är lättad över att Henke gillade tapeten och resultatet. Inte för att jag kanske hade låtit bli ändå men ja, ni hajar! Lampan förresten har min fina Johanna gjort åt mej! Vi hade en svart solblekt lampa tidigare med silkesband vevade runt om ni förstår. Men banden hade blivit lite lila av all sol så Johanna grejjade en Tine K kopia åt mej! TUSEN, tusen tack! Den här lampan lyser dovare och är såå mycke finare! Mer av köket får ni se vid annat tillfälle. Nu ska jag ta en huvudvärkstablett, kplla på Anna Skipper och äta hemmagjorda kockosbollar. De får man som gravid =) Synd att de blev till just de programmet, ler!

1 kommentar:

  1. De e bara roligt att du blev nöjd!!!
    Och tapeten ser jätte fin ut!

    SvaraRadera