söndag 13 februari 2011

Nice värre!


Guu vad jag gillar människor som är impulsiva och pallar snabba beslut! Min syster är sådan! Vi messade vid halv sju och sågs vid åtta. Messen löd typ; vad händer ikväll då?!? Och vips vare bestämt, bio går vi på! Vi såg en helt oki film. Love and other drugs. Den handlade om att våga älska och våga bli älskad. Tjejen led av den hemska sjukdomen parkinson. Killen mitt i en strålande karriär och valet att våga följa hennes resa. Ja, svåra frågor men kärleken övervinner allt och allt slutade fint! Nu har jag magen full med popcorn och ska sova snart. De är Solsidan på repris, kul serie! Imorgon äre lek med Vilmer & Noria på förmiddagen som gäller...

1 kommentar:

  1. Hi hi aa de e kul! Undra hur många spontana bios du o jag har gått på :) Många e de! :)

    SvaraRadera