torsdag 24 februari 2011

Mmmmmm!


Dom flesta av er vet och ni andra vet nu =) Idag var jag och Henke på första ultra ljudet och fick se våran bebis! Vilken känsla!! Allt blev så verkligt. De var en barnmorska och en läkare som kollade så allt såg bra ut och de gjorde de. SKÖNT! Knoddas (som den kallas av pappan) låg till en början neråt och sov men vaknade till efter en stund. Vinkade till oss till och med =) Mmmmmm! Nu är datumet fastställt men vad säger de?!?! Kunde jag skulle jag boka tid, ler Vill inte gå över en massa! Jag har nu gått precis halva tiden. Lite pirrigt äre nog måste jag erkänna. På bilden ser ni ena foten. Diggar bilden skarpt!

6 kommentarer:

  1. 10.1 cm fantastisk bebis!
    för det är väl inte foten som är 10 cm, då blir det en skogshuggare :)

    SvaraRadera
  2. Inget fel på skogshuggare ;) Det finns i släkten! Underbart att se! Man blir lite rörd! Här ser vi fram emot en lillkusin och tänka sig att jag ska blir faster! Mysigt! Vi ses på lördag! Det ser vi fram emot! kraaam! /Annika

    SvaraRadera
  3. Inget fel alls på skogshuggare. Tänkte mest att om foten är 10 cm kan man ju bara gissa hur stort huvudet blir!

    Sorry sis, jag ska inte driva med din bebis mer.....puss!

    SvaraRadera
  4. Åå så spännande!!!!! :D

    SvaraRadera