lördag 12 februari 2011

Förkyld, lunch och Landings...



Idag går allt lite segt! har en lättare förkylning att slåss med. Ingen sån där jag brukar ha men feber, hosta och näsblod men de är drygt ändå. Blir lätt trött. Sov från 22.20 till 09.00 och sen även en timme nu i eftermiddags =) Idag har vi varit en sväng på stan. Åt lunch på Cupido och fikade på Landings konditori. Gott! Nu ska jag fixa och pyssla lite här hemma. Henke har stuckit till Björklinge till Larssons barndomshem som han passar. Dom skulle basta, dricka öl och äta pizza. Trevligt påhitt synd bara att man var tvungen att vara grabb för att vara välkommen. Men nu är det ju inte jag som bjuder in... Men jag tror jag, Rosa och Mia oxå skulle få det trevligt på en sån kväll så jag ska nog ta och fixa nå sådant snart! Nu ska jag äta lite frukt så jag blir frisk snabbare! Och ta rumpan ur sängen. På återseende! Trevlig lördag kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar