torsdag 27 januari 2011

Vad hände med de vita...


Åkte till gränby en sväng igår men de har ingn rolig inredning där inte. De är väl mer tänkt som en modegalleria de tror jag. Ne, de fick bli ett hopplock av de jag hade hemma till min bricka i köket. De får funka tills jag kommer ner på stan och kan kolla in Myrra, Cajsa Johanna, Fullerö och så. Tanken var ju att ha vita detaljer i köket men de gick ju så där. Gillar ju mitt mörka tema ändå och riktigt vår är de ändå inte =) Imorse väcktes jag av mamma (10.25 så de gjorde ingenting) som sen rövade bort mej till diverse kakel och badrums affärer. Dom ska göra ett spa rum i Bromma och behöver lite hjälp. KUL! Jag spånade på där på Salléns och nu har vi massa ideér på gång. Kul med någon som Åke som inte vill snåla och ta till proffshjälp men orkar inte springa i affärer själv, men de orkar vi =) Mitt förslag var mörkgrått/svart golv i ganska stora plattor, vitt kakel på väggarna men mörka plattor i dusch delen. Spottar i tak, golvvärme, bastu, en snygg komod och en stor gammal silver spegel i stället för nå tråkigt svedbergsskåp... Ja, kul och hjälpa någon som har lite klirr i kassan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar