måndag 31 januari 2011

Måndag & sovmorgon!


Skööööönt med sovmorgon och vilken dag passar de inte bäst på om inte måndagar =) Jag har jobbat helg så de var skönt att få sova ut lite. Jag har kommit in i ett läs-stim igen. Har nog inte läst en bok sen i somras men nu har jag köpt på mig tre böcker som bara väntar på rätt tillfälle. Har samma "smak" som på filmer på böcker så de blev tre deckare. Hoppas nu dom är bra. Fick tillbaka Damernas värd av mamma som hon lånat och den kändes helt som ny så en titt i den blir det till frullan min! Sen väntar en promenad i solen till bussen, nice! Ha en bra måndag (imorgon är det februari...)

1 kommentar:

  1. har fått en massa pocket av Elin. Säg till om du vill ha en sedan! Tänkte börja med Hypnotisören, ska vara bra och skitläskig.

    SvaraRadera