onsdag 5 januari 2011

Tack tomten...


Jag har ju glömt att berätta om mina julklappar! Tack alla små tomtar! Här ser ni vad jag köpte till min själv =) De var behövligt! Jag har kört med små-slattar ett tag nu så äntligen har jag lyx grejjer igen. Känns redan på mitt hår. Idag är det redan den 5 januari. Grattis syrran på Hanna-dagen! Men va fort de går! Året började inte så kul men de kan bara bli bättre. Efter kalaset i Eskilstuna i söndags var vi tvugna att åka förbi akutmottagningen. Velade lite om jag skulle palla vänta till Västerås men beslöt oss för att ta sjukhuset i Eskilstuna. Henke körde på cykelbanor, upp i snöhögar och ganska så fort men jag minns ingenting. Jag med min magsjukdom har varit med om mycke men de där var de värsta! Ont har jag haft förut men de här gick inte att hantera. Tårarna bara sprutade. Visade sej att de var gallan som spökade! Ska väl i framtiden ta bort den eftersom de inte är första gången de händer. Sist var för två år sen när vi skulle till Kreta men efter veckor av väntan hittade de inga stenar med ultraljudet, vet inte om de kan släppa själv eller hure är. De är tydligen genetiskt och vet att de finns i släkten. Känner mej lite matt ibland bara. Ge mej allt som finns. Tur att jag är seg och inte ger upp så lätt. Men visst tar de på krafterna. Henke var till ett stort stöd, tack älskling! Han gick ut när de skulle sättas kanyler och tas blod men de får man! Väl hemma så kände jag inget och inte gjort de sen dess. Men bra mat, sömn och bra tankar är de enda som hjälper...

1 kommentar: