torsdag 7 oktober 2010

Hua!


Nu har jag precis gjort ett ryck med träningsboken jag köpte för ett tag sen. Jag har väntat extra länge efter förkylning nr II. De var jobbigt! Men skönt! Igår kväll, sent, var vi på Husläkarakuten och Henke tyckte jag var larvig som inte tog i handtagen eller inte ville sitta med de andra men va sjutton jag blir ju förkyld av att bara stava till de! Vi var där för att Älsklingen har fått en inflammation i hela armen. Eller golf-armbåge som de kallar de. Han har haft ont ett tag men de bliv värre igår. Vi åkte iväg med tanke på att Henkes mamma dog av en propp som började i benet alldeles för ung...

1 kommentar:

  1. Aco alcogel is da shit! Ha alltid det i fickan så kan du hålla i handtagen ett tag.

    Vad sa läkaren om Henkes arm då? Tog han/hon det på allvar?

    SvaraRadera